دومین جشنواره مجازی حماسه تا حماسه (سال ۱۴۰۰)

۱۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۸ کد : ۸۲۷۹ اطلاعیه ها اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۴۴

 

باز روایت حماسه‌های چهل سال بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجلیل از مقام شامخ شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی، شناسایی و معرفی استعدادهای ناب و خلاق دانشجویی در فضای مجازی،  افزایش روحیه نشاط، امید و پویایی در دانشگاه،  آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در سطح دانشگاه و ایفای نقش هدایت‌‎گری جامعه نخبگان برای جامعه اسلامی و تولید محتوای غنی فرهنگی به منظور نقش آفرینی در فضای پرمخاطب مجازی از اهداف جشنواره «از حماسه تا حماسه سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰» است.

حماسه دفاع مقدس (۳۱ شهریور)، اربعین حسینی، حماسه ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی، حماسه ۱۶ آذر روز دانشجو، حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۲۲ بهمن ماه پیروزی انقلاب اسلامی از حماسه های این دستورالعمل است.

براساس بندهایی از این دستورالعمل، آثار تولیدی و بازنشر در چارچوب موضوعات جشنواره و در قالب ویدئو (کلیپ، اینفوکلیپ، فتوکلیپ، لایو اینستاگرامی و ...)، صوت (پادکست، رادیو دانشجویی و ...)، گرافیک (پوستر، بنر، اینفوگرافیک، عکس‌نوشت)، عکس، شعر، یادداشت و کپشن و پویانمایی (animation) قابل پذیرش است. آثار باید صرفاً در بستر های اینستاگرام یا کانال در پیام رسان بله منتشر شود. 

شرکت کنندگان باید صفحه اینستاگرامی«hamasefarhangi@» را دنبال و نیز زیر پست هایشان الصاق (tag) کنند.

جشنواره در دو سطح واحدی و کشوری ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ((دانشجویان، اساتید (هیات علمی/حق التدریس) و کارمندان)) برگزار می‌شود.

زمان برگزاری جشنواره

دانشجویان، اساتید و کارمندان فعال در فضای مجازی در ابتدا نشانی«صفحه فعال اینستاگرامی یا کانال خود در پیام رسان بله» را به نحوی که واحد/مرکز دانشگاهی اطلاع رسانی می‌کند، اعلام و از هر حماسه تا حماسه بعدی فرصت دارند که نسبت به انتشار آثار اقدام کنند. لازمه شرکت در جشنواره، انتشار ۵ پست در مورد یکی از حماسه هاست.

آخرین مهلت قراردادن پست‌های موضوعی از تاریخ شروع هر حماسه تا شروع حماسه بعد است. مهلت ارسال آثار موضوعات محوری (دفاع مقدس، اربعین حسینی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش‌آموز ) تا ۱۳ آبان است.

  دستورالعمل دومین جشنواره «از حماسه تا حماسه سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰»  


( ۲ )

نظر شما :